Urolig i sentrum i natt
Politiet melder om mye folk og amper stemning utenfor utesteder i sentrum i natt.
Politiet har hatt flere patruljer i sentrum, og det har vært forebyggende i forhold til å roe ned folk slik at det ikke har oppstått slåsskamper.
En mann i 30-årene fra Mysen var noe kranglete også overfor politiet. Han nektet blant annet å oppgi personalia til politipatruljen.
Vedkommende blir anmeldt for dette.
{jcomments off}