28. mai 2010

Streikevaktene på plass

Streikevaktene var i morges på plass utenfor servicekontoret på Heggin.

I dag gikk 36 personer i Eidsberg kommune ut i streik.

Streikevaktene var på plass utenfor servicekontoret på Heggin og ved brannstasjonen. Og streik til tross – humøret så ut til å være på topp.

Det ble i dag varslet fra sentralt hold at streiken kan trappes opp fra onsdag.