1. juni 2010

Ikke Norges styggeste bygning

NRKs kåring av Norges styggeste bygning er nå avsluttet. Noen ønsket Mysen skole til kåringen, mange var og er fortsatt uenig i dette.

Men nå kan alle puste lettet inn, for Mysen skole ble ikke kåret til Norges styggeste bygning.

Bygningen som ble kåret til styggeste bygning er rådhuset på Tynset i Hedmark.

Rektor Thorfinn Oustorp på Mysen skole gikk tidlig ut og sa at han var uenig at skolen er stygg.
{jcomments on}