30. mai 2010

Urolig i sentrum i natt

Politiet melder om mye folk og amper stemning utenfor utesteder i sentrum i natt.

Politiet har hatt flere patruljer i sentrum, og det har vært forebyggende i forhold til å roe ned folk slik at det ikke har oppstått slåsskamper.

En mann i 30-årene fra Mysen var noe kranglete også overfor politiet. Han nektet blant annet å oppgi personalia til politipatruljen.

Vedkommende blir anmeldt for dette.

{jcomments off}