29. mai 2010

Innsamling utsatt grunnet streik

Den planlagte innsamlingen av farlig avfall i Eidsberg er utsatt på grunn av streik i kommunen.

Som følge av streiken i Eidsberg er innsamlingen av farlig avfall utsatt. Men om du har avfall du vil bli kvitt fort, så har Stegen søppelfylling i Askim åpent som normalt.

I følge Eidsberg kommunes nettsider er fyllinga i Askim åpent fra 07.30 til 16.00 på hverdager.  Videre melder de om at det er langdag hver mandag frem til kl. 19.00.

Les også: Streikevaktene på plass