23. mai 2010

Sentrum i full blomst

Det spirer og gror i sentrum, og forsommeren har virkelig inntatt Mysen for fullt.

Her kan du se noen bilder fra sentrum i ettermiddag.

 

Har du tatt noen hyggelige forsommerbilder? Send dem gjerne til leserbilde@mysenposten.no