6. mai 2010

Er Mysen skole en stygg bygning?

I disse dager skal NRK kåre Norges styggeste bygning, noen mener Mysen barneskole er en god kandidat.

NRK kårer i disse dager Norges styggeste bygning, og en person på nettsiden til NRK har sagt sin mening om Mysen barneskole.

– Hva med den nye mysen skolen da? Det er jo en skjendsel for hele byen.., skriver personen «GBO» i NRKs kommentarfelt på nrk.no

Høsten 2003 var det åpning av skolen.

Bli med å kåre Norges styggeste bygg ved å gå inn her.

Synes du Mysen barneskole er stygg? Hvorfor eller hvorfor ikke? Kommenter under!

{jcomments on}